5ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

Outlaw is Cool!!! LOL

1 :LOL:04/05/25 06:08
Hey, you. I am saying to all of you who are looking at this thread.
I know how stupid you are. When it comes to English, you will probably say "Fuck" which is only a word you know and really suits you in terms of your social status.
I cannot help laughing at your face, clothes, hair stlye and career. Are you kidding me?
Do you think you are cool with such a dirty, foolish, ugly, and out-of-date wear and that career?
If you do so, I will ask you that please do not make me laugh again
You are nothing worthy and are not needed in the world.
Do you realize that is why you are called "trash"?
By the way, you often try to make babies who tend to be the same as you like cancer in this country.
Stop reproducing that shit and expanding it to the next generation.
We do not want to see your gene at all again because it will be the same as you surely.
Could you do me a favor again?
I know what you can do is to commit a crime till you are dead, arent you?
So I suggest to you that you die immediately in order not to do harm others instaed of living in the real.
I recommend you commit suicide by hanging, which really matches your end of life.

2 :パキラと1氏ね:04/05/25 06:10
2guest

3 :名無番長:04/05/25 06:12
また訳分からんスレだぁぁ
これじゃぁ馬鹿アウトロー板だよ
本職が一人二人と減ってくのが見える
てかかなりレス減って来てるね…

4 :名無番長:04/05/25 06:30
>>1
どうやら遺書のようだ。。。

5 :名無番長:04/05/25 06:35
         /:|.              /:|         
        /  .:::|             /  :::|       
        |  ...:::::|           /   ::::|     
       i       ̄ ̄⌒゙゙^――/    ::::::::|        
      /_,,___       . _,,,,__,_     :::::::::::\   
      /   ゙^\ヽ..  , /゙   ¨\,.-z   ::::::::::\    
      「 ●    | 》  l|  ●    ゙》 ミ..   .::::::\  
     /i,.      .,ノ .l|  《       ..|´_ilト    ::::::::::\
    / \___,,,,,_/ .'″  ^=u,,,,_ v/..       :::::::::::::l!
    |            ̄ ,,、         i し./::::::::.}
   |  /  ,,____ _,/ ̄ \ \      ノ (  ::::::::::|
    |  |.. | /└└└└\../\  \    '~ヽ ::::::::::::::}
    |   .∨.|llllllllllllllllllllllllllllllllllllllll|           ::::::::::{
    |    |.|llllllllllll;/⌒/⌒  〕          :::::::::::}
     |   |.|lllllllll;   ./ .   . |          ::::::::::[
     .|   |.|llllll|′  /    . |    .|      :::::::::::|
     .|   |.|llll|    |     .∧〔   /    :::::::::::::/
    / }.∧lll    |    ../ /  /   :::::::::::::::::\
   /   /| \┌┌┌┌┌/./ /:::      :::::::::::::::::\
      ( ゙゙^^¨^¨゙゙¨  ̄ ̄ ̄ /:::::::::::         ::::::::::\
       ヽー─¬ー〜ー――― :::::::::::::

6 :名無番長:04/05/26 16:56
あなた(おい)。私は、誰がこの糸を見ているかあなたのすべてに言っています。
私は、あなたがどれくらい愚かか知っています。
英語はといえば、知っている言葉だけで、あなたの社会的地位では実際にあなたに適する「畜生」と恐らく言うでしょう。
私は、あなたの顔、衣服、髪の毛stlyeおよび経歴を笑わざるをえません。
私をからかっていますか。
そのような汚く愚かで、醜く、旧式の着用およびその経歴で涼しいと思いますか。
あなたがそのように行えば、私はあなたにそれを尋ねましょう、私にあなたを再び笑わせないでください、価値のあるものは何でなく、世界で必要ではない。
それが、なぜ「ごみ」と呼ばれるかであることを悟りますか。
ところで、傾向(同じ(この国の癌が好きなのと))がある赤ん坊を作ろうとしばしばします。その糞を再生し次世代にそれを拡張することをやめてください。
それが確実にあなたと同じになるので、私たちはすべてであなたの遺?`子を再び見たくありません。お願いが再びあります。
私は、あなたが何を行うことができるか知っています、死んでいるまで、犯罪を犯すことである、arent、あなた?したがって、私は、あなたが他のものを傷つけないように直ちに死ぬことをあなたに提案します、実数に住んでいるinstaed。
私は、絞首刑によりあなたが自殺(それは実際に生命のあなたの終了と一致する)をするように勧めます。

7 :名無番長:04/05/26 16:59
ドキュソは劣悪な遺伝子を残さないでとりあえず氏んでくれ。ということか。

5 KB
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.04.00 2017/10/04 Walang Kapalit ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)